.
Motor
4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Vrtání x zdvih
91 mm x 74 mm
Převodovka
Automatická CVT - variátor / uzamykatelný přední diferenciál, vzadu rozvodovka.
Převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Odpružení P/Z
Nezávislé, seřiditelné odpružení. Dvojitá ocelová A-ramena / Vlečená ocelová
ramena
Brzdy
Kotoučové hydraulické
Nádrž
26 l
Délka
2 491 mm
Šířka
1 370 mm
Výška
1 390 mm
Rozvor
1 480 mm
Světlá výška
334 mm
Přední pneu
30×10-14
alt.30×9-14
Zadní pneu
30×10-14
alt. 30×11-14
Recyklační příspěvek 251 CZK (bez DPH)
Poznámka: Některá vyobrazení produktů mohou být ilustrační.
Rozdíly oproti X1000 G3:
Polohovatelný vyvýšený chladič (3 polohy)
O 45 % lepší trakce
O 7 % větší ventilátor
O 40 % vyšší hustota chladicí mřížky
O 20 % vyšší účinnost chlazení
O 22 % silnější, nově optimalizovaný stupeň H
O 51 mm větší rozchod kol
O 200 mm výše umístěný naviják
Extrémní světlá výška 334 mm
14” disky se systémem Beadlock
30” extrémní bahenní pneumatiky CST Sludge Hammer
Mudstrap - speciální madlo na řídítkách
Rozšířené blatníky
Nitrogenové tlumiče s nastavitelným předpětím pružiny, útlumu a odskoku
+ Vodotěsný box se systémem CF Connect (14,5 l)
Špičková ochrana podvozku HDPE (8 mm)
Masivní přední a zadní nárazník
Přední vyprošťovací tažná oka
+ Diagonální kovové pevné nášlapy pro jízdu v extrémním terénu
Exkluzivní grafika
Vysoko umístěný
chladič - 3 polohy
Oproti modelu X1000 G3 má MUD o 10% větší chladící výkon.
Tři nastavitelné polohy chladiče:
DOLŮ: ideální poloha pro jízdu v blátě, neucpává lamely chladiče.
STŘED: nejlepší odvod tepla s přímým náporem vzduchu.
NAHORU: poloha pro údržbu a čištění s rychlým uvolněním nečistot.
Nový level průchodnosti
Díky zvýšené světlé výšce 334 mm a 30″ bahenním pneumatikám CST SLUDGE HAMMER se budete moci s jistotou pohybovat obtížným terénem a zároveň si zachovat kontrolu a trakci na všech površích.
Ochrana stroje a posádky
Rozšířené blatníky (elastický, poddajný materiál TPO) stroje chrání jezdce před odlétajícím materiálem zpod kol.
Podvozek stroje je v základu chráněn víceprvkovou 8 mm silnou HDPE* deskou.
(*HDPE je polyethylen o vysoké hustotě.)
Madlo pro extrémní situace
Toto flexibilní madlo řidič použije při extrémních situacích, kdy jedna ruka potřebuje opustit rukojeť, např. při velkém bočním náklonu či jízdu v hlubokém blátě.
Masivní deska
pro box + schránka
Nelze si nevšimnout, že absentuje sedadlo spolujezdce. Zde patří speciální, vysoce odolný, uzamykatelný box o objemu 100 l, který jezdec k desce připne rychloupínacím systémem CF-Connect. (Box je volitelné příslušenství.)
Deska boxu má integrovanou voděodolnou schránku o objemu 14,5 l.
Odpružení nejnovější generace
Tlumiče jsou nitrogenové, s progresivními pružinami, Plně nastavitelný podvozek: předpětí, útlum, komprese.
7″ TFT Displej
Přehledné informace i v těch nejblátivějších podmínkách.
4x mód EPS
AUTO:
Progresivní elektronický posilovač řízení.
MIN:
Sportovní režim s citlivým zásahem pro nerušený dynamický zážitek z jízdy.
MID:
Běžný režim pro všestrannou odezvu podle situace.
MAX:
Pracovní režim s optimálním výkonem s důrazem na přesné potřeby jezdce.
3 mapy řízení motoru
SPORT:
Agresivní odezva plynu se 100% náběhem výkonu.
NORMAL:
Lineární odezva plynu pro všestranný den.
WORK:
Hladká křivka výkonu s maximální mírou šetrnosti rotující techniky
30″ Pneumatiky + BeadLock
Speciální disky Beadlock které nesou 30“ pneu určené do extrému zde nejsou jen na parádu. Boční lem disků, který drží 16 šroubů, zajišťuje to, aby se pneumatika i v případě podhuštění z disku nevyzula.
Průchodnost na hranici nemožného
Nájezdové úhly vpředu / vzadu až 90°.
Predni stabilizator.
Aplikace
CFMOTO RIDE
T-Box (volitelné) umožňuje propojení s chytrým telefonem přes aplikaci CFMOTO RIDE, což znamená okamžitý přístup k palubním údajům v reálném čase např.: množství paliva, stav baterie, záznam o jízdě, samodiagnostika vybraných základních funkcí před jízdou.
Záruka 2 ROKY pro všechny nové zákazníky bez rozdílu zda je fyzická osoba, či podnikatel.