.
Nový Gladiator poskytuje více než jen maximální výkon; je to vynikající
rovnováha mezi silou, pohodlím a intuitivním ovládáním. Není to jen hrubá
síla, je to stroj na který se můžete plně spolehnout. Jezděte
a pracujte s vědomím, že máte v rukou po všech stránkách
technologickou špičku v oblasti ATV.
verze X1000 G3 PREMIUM:
BEADLOCK 14“ disky kol
Speciální barva Zircon Black.
Oranžové pružiny tlumičů.
Nová platforma motoru V-Twin se vstřikováním Bosch. Vyšší výkon o 16% je promítnutý v celém spektru otáček.
Ride-By-Wire.
Progresivní DNA Gladiatora s jasným odkazem jak vypadá budoucnost již dnes.
Vpředu dominuje sportovněji laděná maska chladiče doplněná o jedinečná LED (denní/noční) světla. Širší kapoty umožňují obout i větší pneumatiky.
Zadní část přináší několik jedinečnosti:
- koncovka výfuku má dva otvory (vpravo / vlevo),
- designovou lahůdku v podobě světelné LED rampy,
- luxusní sedadlo spolujezdce.
3 mapy řízení motoru
SPORT:
Agresivní odezva plynu se 100% náběhem výkonu.
NORMAL:
Lineární odezva plynu pro všestranný den.
WORK:
Hladká křivka výkonu s maximální mírou šetrnosti rotující techniky.
Asistenti
bezpečnosti
DAC:
Sjezd dolů svahem hlídá elektronický asistent.
Burst Sensor:
Monitoruje EFI a řeší v reálném čase výkon motoru.
Řídítka i štoky jsou ze slitiny hliníku čímž vznikla 40% úspora jejich hmotnosti.
Progresivní elektronický posilovač řízení.
Možnosti nastavení:
MIN:
Sportovní režim s citlivým zásahem pro nerušený dynamický zážitek z jízdy.
MID:
Běžný režim pro všestrannou odezvu podle situace.
MAX:
Pracovní režim s optimálním výkonem s důrazem na přesné potřeby jezdce.
Vylepšený jezdecký trojúhelník.
Vylepšené ovládání plynu.
Řazení přešlo na pravou stranu.
Optimalizovaná brzdová soustava.
Brzda předních kol je ovládána levou páčkou.
Rozestup nohou je zúžený o 11 mm.
Až o 80% menší vibrace působící na tělo.
Lepší odvod tepla od nohou jezdce.
Plne nastavitelné, nitrogenové pružení.
Dráha pružení je až o 35% zvýšena oproti původní verzi. Predni stabilizator.
Variátor: Nejmodernější technologie z dílny CFMOTO. Optimalizované sání vzduchu s reakčním čidlem vysoké teploty.
Hladký, účinný přenos síly. Delší životnost řemene.
Nájezdové úhly vpředu / vzadu až 90°. O 35% zvýšení zdvihu pružení. O 17% menší poloměr otáčení.
Na obou koncích je stroj vybaven inovovanou LED technologií.
Maximální výkon i ve špatných podmínkách viditelnosti.
Všestranný napájecí zdroj. Dvojité zásuvky: zapalovač cigaret + typ A&C. 3,8 l voděodolný úložný box (vlevo).
Velký 7″ přehledný TFT displej
Aplikace
CFMOTO RIDE
T-Box (volitelné) umožňuje propojení s chytrým telefonem přes aplikaci CFMOTO RIDE, což znamená okamžitý přístup k palubním údajům v reálném čase např.: množství paliva, stav baterie, záznam o jízdě, samodiagnostika vybraných základních funkcí před jízdou
Motor
4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC
Vrtání x zdvih
91 mm x 74 mm
Převodovka
Automatická CVT – variátor / uzamykatelný přední / zadní diferenciál.
Převody P/R/N/H/L (parkovací/zpětný chod/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce)
Odpružení
Nezávislé, seřiditelné odpružení. Dvojitá ocelová A-ramena / Vlečená ocelová ramena
Brzdy
Kotoučové hydraulické
Nádrž
26 l
Délka (standard/prodoužený)
2 445 mm
Šířka
1 264 mm
Výška
1 450 mm
Rozvor
1 480 mm
Přední pneu
27×9-14
Zadní pneu
27×11-14
Recyklační příspěvek (Celkem) 251 CZK