Cena od:
289 990 Kč
Akce: ke stroji dětská elektrická čtyřkolka EV110 za polovinu ceny
kompletní ceník zde
Cena obsahuje: Elektrický posilovač řízení (EPS), 14" hliníkové disky, špičkové víceplátnové odolné 25" pneumatiky Innova, homologované tažné zařízení, multifunkční displej.
Zcela nový CFMOTO Gladiator UTV625 přichází v rámci kompletní revitalizace CFMOTO segmentu UTV. Nová generace této řady, kde nový směr již nedávno nekompromisně nastolil model Gladiator UTV1000 V-Twin EPS. Nový Gladiator UTV625 má ve své třídě jednoválcových UTV všechny předpoklady se stát bestsellerem. Je větší, širší, vyšší, prostornější, silnější, odolnější, výkonnější, kompaktnější, s lepší ovladatelností a s vícero příslušenstvím. Oproti předchozím generacím nezůstal doslova kámen na kameni, přičemž vývojově-technický tým CFMOTO měl jedinou úlohu: vytvořit stroj, který bude doslova rozmazlovat svého majitele bez žádných neznepokojujících pocitů. Těžký úkol, ale splněn!!!
Kapacity:
Benzinová nádrž: 35 litrů
Délka: 2820 mm
Šířka: 1470 mm
Výška: 1950 mm
Rozvor:
1950 mm
Světlá výška:
270 mm
Hmotnost: 640 kg
Rozměry korby: 1300 x 870mm
Nosnost korby: 250 kg
Homolog. tažná síla: 800 kg brzděný/400 nebrzděný
Homologace: Pro 2 osoby, plná EU homologace, ŘP sk. B
Systém pohonu:
Převodovka: Automatická CVT - variátor CV-Tech / převody P/R/N/H/L (parkovací/zpátečka/neutrál/rychle vpřed/terénní redukce), uzamykatelný přední diferenciál
Náhon kol: Kardanovými hřídeli
4x4 pohon: Odpojitelný
Přední pneu: 25x9-14 Innova
Zadní pneu: 25x11-14 Innova
Brzdový systém:
Brzda přední: Kotoučová hydraulická
Brzda zadní: Kotoučová hydraulická
Parkovací brzda: Ano
Odpružení:
Přední:
Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Zadní:
Nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena
Motor:
Typ motoru: 4-taktní, 4-ventilový jednoválec, SOHC
Vrtání x zdvih: 91 x 89,2 mm
Objem motoru: 580 cm3
Startování: Elektrickým startérem
Chlazení motoru: Kapalinou s nezávislým olejovým okruhem
Mazání: S mokrou skříní
Zapalování: ECU Bosch (GER)
Palivo: Bezolovnatý benzin 95 Oktanů
Nový výkonný jednoválcový motor
EPS - moderní posilovač řízení s progresí v základní ceně
Vstřikování BOSCH (Germany)
Bezespojkový variator CV-Tech (Canada)
4x4 s uzávěrkou předního diferenciálu
Prostorná sklopná korba s praktickými oky s homologovanou nosností 250 kg (rozměry 1300 x 870 mm)
Komfortní a snadno seřiditelné víceprvkové tlumiče nové generace
Tvarovaná spodní A-ramena zvyšující světlou výšku
Elegantní, praktické a odolné 12 “duralové disky kol
Vysoce odolné 25” víceplátnové pneumatiky Innova s univerzálním vzorkem
Elektrický naviják 3500 lbs s vodicími rolnami s ergonomickým dálkovým ovládáním
Bezpečnostními 3-bodové pásy, pohodlná a snadno omyvatelná sedadla
Pevný a mohutně dimenzovaný ochranný bezpečnostní rám (není nutná přilba!)
Výškově nastavitelný volant, posuvná sedačka řidiče
Velké množství praktických odkládacích prostorů
Systém úložných boxů "Cargotool" - pod sedačkou spolujezdce
Výkonné přední i zadní LED osvětlení
Nová a výkonná 32 Ah gelová baterie s moderní NANO-GEL technologií
Homologované tažné zařízení ISO50 vč. el. zásuvky,
Homologované tažná síla 800 kg brzděný / 400 kg nebrzděný
Boční dveře (volitelně), střecha (volitelně), přední plexi (volitelně), naviják 3500 lbs (volitelně), boční lemy (volitelně)
Homologace EU, 2 osoby, ŘP sk. B (automobil)
Design z dílny mezinárodně uznávaného rakouského design studia Kiska (design CFMOTO, KTM, Husqvarna...)